zondag 6 februari 2011

Sorteren

Zo fans, daar was ik weer. Druk, druk, druk. Vooral het baasje, die liep van hot naar haar. En aangezien ik niet kan typen met mijn poten, ben ik van haar afhankelijk, grrrrrr.

Eigenlijk heb ik ook niet zoveel meegemaakt, deze week. Waarschijnlijk stilte voor de storm. Want mijn lieve vriendin Acun staat op knappen, grahahah. Worden vast olifantjes, want volgens mij is ze een beetje over tijd.



Maar goed, baasje en ik doden de tijd dus met sorteren. Dat vind ik echt hartstikke gaaf. Baasje verstopt iets lekkers in de kokers en dat moet ik dan zoeken.






Snuf, snuf, snuf, jaaaaa daar zit iets in.






En nu moet ik heel braaf af gaan liggen, en dan krijg ik het lekkers.
Misschien wordt ik toch nog een keer commissaris Rex. Grahahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten