zondag 30 januari 2011

Mode!


Woef, waf, kijk toch eens baasje wat een leuke kleine paardjes. Die heb ik nog nooit eerder gezien. Dat zijn vast levende grasmaaiers, ze hebben helemaal geen tijd om met mij te blaffen.
Oh, maar kijk, daar loopt er nog eentje, die heeft misschien wel meer tijd voor mij.


"Woef, waf, ik ben Kyrah, hoe heet jij?" "Hinnik, ik heet Totilas, ik ben vernoemd naar een hele beroemde hengst". "Oh, daar heb ik wel eens van gehoord hoor, buurman Bennie praat daar ook altijd over". "Maar vertel eens Totilas, waarom heb jij een jurk aan?".



 Hieeee, hinnik, dat is geen jurk hoor, dat heet een dekkleed".  "Die draag ik altlijd, als het heel koud wordt".
"Waf, wat stom, als het koud wordt, krijg ik gewoon meer haren van moeder natuur". "Woef, je valt trouwens wel op hoor, midden in die grote wei".
"Hieeee, hinnik, gaaf hé, ik ben er hartstikke blij mee". "Woef, nou eerlijk gezegd, ik zou er niet mee willen lopen." "Volgens mij had je baas nog ergens een oude nederlandse vlag op zolder liggen." " Grahahahahah".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten