vrijdag 14 januari 2011

Waterballet

"Woef, waf, Kyrah, wat gaaf hé al dat water!"
Ik kijk Rintje verbaasd aan. "Gaaf?, je bent niet wijs". Ik loop al de hele week te wandelen in de regen." "Zo langzamerhand zijn mijn voet-
zooltjes niet droog te krijgen". "En dan heb ik het nog niet eens over mijn jas, grrr."

Wat een sulletje die Rintje, nog echt een pupje hoor.
 "Zal ik jullie eens een geheimpje blaffen?"
"Hij plast ook nog steeds als een pupje, grahaha".
"Een stoere reu, beurt normaal zijn poot op, als hij plast, maar Rintje doet het nog steeds staand, grahahaha!'.
"Maar hij is wel mijn beste vriendje hoor".


"Maar hij wil altijd spelen met de dingen die ik tijdens het wandelen vind".
"Grrrdorie Rintje, laat los, ik heb die stok gevonden hoor!"
"Op kracht win ik het niet van hem, maar fans, ik ben hoogbegaafd, euhum, nou ja, heel pienter".




"Dus doe ik net alsof ik in de verte iets heel interessant zie en dan laat hij lekker los".
"Een puppypoot is gauw gevuld, grahahaha".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten