donderdag 6 januari 2011

Slipping en sliding


Het wandelen vandaag was geen pretje. Normaal gespro-
ken ren ik van hot naar haar.
Vandaag was het echter slipping en sliding ofwel spekglad.
Ik was stink-
jaloers op het baasje, want die liep flierefluitend over de ijsbaan.




Ja zij wel, met haar spikes onder de wandelschoenen.

Gelukkig was ik in een goed humeur, want Acun van de peetooms wordt mama. En dat worden hele speciale puppy's, want haar loverreu komt helemaal uit Duitsland. Je weet wel, het land, waar ik ook vandaan kom.
En zeg nou zelf, ik ben een schoonheid grahaha.
Maar als jullie willen weten hoe het gaat aflopen met Acun, dan moet je af en toe even kijken op de site van mijn peetooms. Ik tel in ieder geval de dagen, grahaha.

En weet je waarom ik nog meer in een goed humeur ben?, morgen ben ik jarig fans. Nog een nachtje slapen, (spannend hoor) en dan wordt ik 1 JAAR!
Misschien krijg ik wel een kadootje, woef, woef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten