donderdag 20 januari 2011

Op de koffie

Vandaag was het de beurt aan de tantes Ans en Linda om met ons te wandelen. Lekker ver, helemaal naar Beckum. Daar draai ik dus inmiddels mijn poot niet meer voor om. Maar in Beckum aangekomen, waren die tantes wel een beetje moe. Dus op zoek naar een tent waar koffie en thee geschonken werd.


Kwamen we toch bij een hele sjieke tent. Dus het baasje en de tantes druk met elkaar aan het overleggen.
Ze waren blijk-
baar bang dat ik niet mee naar binnen mocht.
Wat een onzin, ik was hartstikke schoon en ik ben woef, waf, woef, ook nog heel erg goed opgevoed.

En inderdaad, niks aan de hand. De dames aan de koffie, en ik heb in een onbewaakt ogenblik me tegoed gedaan aan de koffiemelk, ssssslurp.
Want de keuze voor lekkere hondendingen waren heel erg beperkt.
 

Ze hadden helemaal niks voor mij, ja en dan moet je jezelf maar redden, niet waar? grahahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten