vrijdag 7 januari 2011

Hieperdepiep Hoera

Eindelijk dan, ik heb de hele nacht liggen woelen, zou het baasje wel aan mijn verjaardag denken? Wat dom van mij, natuurlijk denkt het baasje aan mijn verjaardag.


Kijk maar, daar komt ze al aan. Grrrrrr, nee hé, moet ik zo'n stom strik om. Daar hou ik dus helemaal niet van. Je weet toch wel baasje, ik hou niet van die frutsels, ik ben van het sportieve, dus die doe ik gauw af hoor!




Zo, dat zit beter, dat getrek om mijn nek. Woef woef.
Gelukkig heeft het baasje naast die domme strik, ook nog een kadootje voor mij.
Nl. een prachtige riem, van buffelhuid. Volgens mij fans, is het meer een kadootje voor haar dan voor mij grahahaaaa.





Klop, klop, woef, buurvrouw Ria, wat leuk dat je er bent. Ook al met een kadootje. snffffffff, maar dat ruikt lekker, 2 grote stukken lever en nog snackies.
En van tante Anja heb ik ook al botjes gekregen. En Cindy heeft een hele mooie e-card gestuurd.
Baasje en ik lagen helemaal in een deuk.
En nu gaan baasje en ik lekker wandelen, samen met Rintje en tante Ingrid.
Dat is nog eens een super verjaardag en de dag is nog niet eens om. Grahahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten