donderdag 27 januari 2011

Badderen

"Woef, waf Rintje, wat hebben we het weer mooi voor elkaar hé, banjeren door de sloot.
Waf, Kyrah, helemaal gaaf meid.
"Joh, Rintje, maar ik weet nog een betere plek, kom op gozer."



"Waf, woef, Kyrah, hier is het echt helemaal super."
"Misschien willen de baasjes wel iets in het water gooien, kunnen we mooi gaan zoeken."



"Waf, woef, Rintje, kom op, grahahaha, ik ben lekker sneller, la, la, la, la, la."
"Woef, waf, Kyrah, ik zie niks hoor, volgens mij hebben de baasjes ons voor de gek."





"Grahaha, volgens mij Rintje, is het weggevlogen."
"Waf Kyrah, dat is wel heel flauw hoor."



"Daar doe ik niet meer aan mee hoor, beetje voor nop rondrennen in dat koude water, grrrrrr."
"Geef mijn portie maar aan aan fikkie."



"Koud, koud?, dat water is helemaal niet koud."
"Woef, Rintje, je lijkt wel een trutje, in Siberië is het pas koud, waf, waf, waf!."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten