zaterdag 12 februari 2011

Klein spul

Het was me vandaag het dagje wel. Toen we vanmorgen naar school gingen, bleek mijn jas hier en daar lekkage te vertonen. Wat wil je met al die regen. Het hield maar niet op. In Engeland noemen ze dat:" its raining cats and dogs." Ik was gelukkig niet de enige met een natte pels. Rintje, Faiza en Modjo hadden hetzelfde. Ik zeg maar zo:" gedeelde smart is halve smart". De les was wel heel leuk. Lekker parcourtje lopen, en geen moeilijke fratsen. Maar ja daarna, zakte mijn humeur naar een dieptepunt. Baasje gaat nl. helemaal op in dat kleine spul daar in Markelo. Het moet niet gekker worden. Ze was vandaag ook weer even op visite en als ze dan terug komt dan is het:" Kyrah, wat een leuke pupjes, en Acun was zo lief, wat een kleine teentjes bla, bla, bla." Grrrr. En dat moet ik dan allemaal aanhoren. Vervolgens moet ik dan ook nog foto's bekijken van het kleine spul.
Maar goed, omdat ik ook de kwaadste niet ben, mogen jullie allemaal even meegenieten .





Dit  zijn dan de dames, Djé-Djé, Djill, Djoo en Djane. Blijkbaar doet Acun heel zachtjes met die grote poten van haar. Daar heb ik dan weer bewondering voor hoor! Maar ik ben blij dat ik nog van mijn vrijheid kan genieten. Ik vind mezelf nog te jong voor een dergelijke verantwoor-delijkheid. Maar ja, zeg nooit, nooit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten