woensdag 23 februari 2011

Knopen

"Kom op Kyrah, een beetje opschieten, we gaan een knoop............ lopen". "Woef, wat zegt het baasje nu, ik was even met mijn gedachten in hogere sferen." "Gaan we knopen lopen, nog nooit van gehoord". "Zeker een rode knoop, gele knoop, witte knoop enz.." "Maar ik laat me graag verrassen." "Ha, buurvrouw Ria gaat ook mee, dan komt het  wel goed."



"Na een half uurtje rijden (waf, ik hou van autorijden), komen we bij een soort van landkaart, waar blijkbaar de knopen opstaan".



"Terwijl het baasje en buurvrouw druk aan het bakkeleien zijn, over welke kleur knopen we gaan lopen, soes ik lekker weg in het zonnetje."
"Grrrrr, ik zal me daar druk maken over de verschillende knopen die we gaan lopen."


"Als we dan eindelijk op pad gaan, moeten we nog eerst een hele drukke weg oversteken".  "Waf, woef, wat een herrie, ik was helegaar niet bang hoor."
"Baasje dacht zeker dat ik bang was op grote hoogte".
 "En dan als we bij een paaltje zijn aangekomen, gaat er bij mij een lampje branden." "Waf, woef, wat een sufferd ben ik." "We gaan geen knopen lopen, nee het is een knooppunt-
route." "We lopen van nummer naar nummer."
 


"Zo zie je maar, ook ik moet nog veel leren." "Uiteindelijk hebben we drie uur gewandeld en had ik weer een hele mooie dag."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten