vrijdag 11 maart 2011

Cora van .........

We hadden nog een wandelafspraakje met ome Jan en tante Sini staan. Die heb ik vorig jaar in la douce France ontmoet. Baasje had de afspraak in februari toch helemaal vergeten, waf, waf, dat heb je als je ouder wordt. Het was nl. de bedoeling dat ik kennis zou maken met Cora.
Neeeee, grahahaha, niet die Cora van Mora, maar Cora van ome Jan en tante Sini.
Cora is een chocoladebruine labrador en al 9 jaar.

Maar nog steeds heel vief hoor fans. Ze vertelde dat ze een slabonendieet heeft gevolgd (gatsie) en dat ze nu veel beter in conditie is.
Waf, woef, dat heb ik gemerkt fans. Eerst achter de bal aanrennen die ome Jan weggooide.




Vervolgens door het bos racen en op de valreep nog over een hele dikke boomstam springen.



"He,heu, he, heu, Kyrah, nu moeten we even stop-
pen", hijgde ze bij een bankje.
"De jaren gaan toch wel een beetje tellen hoor, maar ik vind het hartsikke gaaf met jou hier in dit bos" blafte ze.



"Waf, woef, Cora, ik vond het ook heel leuk, misschien mag je wel een keer bij mij komen logeren in la douce France."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten