donderdag 3 maart 2011

Nog meer klein grut

Het valt niet mee hoor, baasje is helemaal idolaat (oeps moeilijk woord) van de spice girlies in Markelo. Dus vanmiddag was het weer raak. Na een heerlijke wandeling, maakt ze gelukkig nog tijd voor, moest ik weer op mijn nep-bidiabed, kreeg wat lekkers en weg was ze. Grrrrrrr.


Maar toen ik weer op de hoogte gehouden werd van het laatste markelose nieuws, was ik toch wel heel verbaasd over die laatste pup. Ik dacht toch echt dat er sprake was van vier girlies, die allemaal op mama lijken.

Dit is echter wel een heel vreemd puppy, lijkt er niet op grrrrrrr., zo'n rare kleur en van die rare hangoren.
Baasje moest heel hard lachen:" dat is een knuffel Kyrah, maar die zijn aan jou niet besteed, want je scheurt ze gelijk aan flarden!".
"Waf, baasje, dat is niet echt aardig hoor".

Volgens mij worden ze doodgegooid met speelgoed, dat worden vast hele verwende nesten.
Grrrrr met die jeugd van tegenwoordig is wat te stellen hoor, woef, waf.
Ik hoop dat de ooms ze een beetje manieren leren.


Maar diep in mijn hart, vind ik het toch wel leuke scheetjes hoor, sssssst, niet verder blaffen hoor, straks wil het baasje ook van die kleine keffertjes. Grahahah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten