donderdag 31 maart 2011

Sloerig

Vanmorgen sprong ik heel opgewekt, achter in de auto, in de veronderstelling dat er lekker gewandeld zou worden. Helaas, het ging richting dierenpraktijk waar ik op de behandeltafel belandde. Grrrrrr.

Dit was dus niet mijn idee van een dagje uit. Er moesten foto's gemaakt worden van mijn botten, waf, waf.
En er werd ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om een foto van mijn dikke teen te maken.
Maar eerst werd ik door middel van een roesje in slaap gebracht, zucht.

Toen gingen ze met me rijden, niet dat ik dat echt mee kreeg hoor. Ik was helemaal onder zeil.
Mijn dikke teen bleek zwaar gekneusd te zijn, dus wandelen aan de riem en niet te ver. Grrrrrr.
En wat de foto's van mijn botten betreft, dat moeten we nog even afwachten.
Die worden opgestuurd, waf, woef.


En nu ben ik nog steeds een beetje "sloerig in de rakker", ofwel een beetje duffig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten