woensdag 16 maart 2011

Zielig!


GRRRrrrr, ik vind mezelf heel zielig, ik ben namelijk loops, dus dat betekent dat ik weer dat akelige broekje aanmoet.
Helaas zijn die alleen maar verkrijgbaar in de kleuren zwart, zwart en nog eens zwart.



Misschien moeten we weer eens naar die bijzondere dierenspeciaalzaak in de P.C., die hebben vast wel een frivoler broekje, roze, met kantjes bv. Moet het baasje toch maar eens lief aankijken.


En dan ben ik ook nog geblesseerd. Zondag ben ik ergens ingetrapt en toen is het velletje tussen 2 tenen ingescheurd. Ik kon wel janken (heb ik ook gedaan hoor). Dus toen moest ik naast het saaie broekje ook nog een schoentje aan.



Dus voorlopig geen stoere wandelingen, maar kleine eindjes huppelen.
Vandaag heeft het baasje in plaats van het schoentje er een fleurig verbandje om heen gedaan.
En wat dacht je wat, dat matcht ook nog met haar sokken, grahahahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten