zondag 4 september 2011

Jarig!

Moest ik vandaag toch mijn zondagse sjaal om, want in Markelo is het groot feest.
Woef, waf, mijn idool is nl. jarig. Hij is vandaag 5 jaar geworden.
Over wie ik het heb, waf, waf Cuando natuurlijk.
Die stoere bink, waar ik nog steeds een oogje op heb.


Cuan, ik heb ook een kadootje voor je gekocht, een heel groot bot. Woef, in la douce France noemen ze dat een os. Maar het smaakt er niet minder om.
Waf, woef, als ik heel eerlijk ben, dan ziet het er toch wel heeeeeel erg lekker uit.
En aangezien ik hier ben en jij in Pays Bas, moet ik het misschien toch maar zelf opeten.
Sllslsllslslls, kwijl, zucht.

Woef, weet je wat, ik eet deze op en vraag het baasje of ze een nieuwe koopt.
Als we dan weer terugkomen, krijg je van mij alsnog een grote Franse os.
Maar in ieder geval Cuan, een hele grote lebber van mij en nog heel veel jaren. Er gaat geen nacht voorbij of ik droom wel van je mooie strakke lijf, grahahahahah.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten