maandag 12 september 2011

Penvriendin

Vanmorgen hoorde ik de facteur (postbezorger) een brief in onze brievenbus gooien. Altijd leuk.
Woef, waf, dit keer was het extra leuk, want de brief was nl. voor mij.



Oesja, mijn Nederlandse vriendinnetje lag zich te vervelen op haar schots geruite kussen, toen ze bedacht dat ze mij wel een briefje kon sturen.


Hallo Kyrah, in een onbewaakt moment, (baasjes pleite) ben ik maar weer eens voor de computer gaan zitten om een brief aan jou te typen.
Woef, waf, ik verveel me het apezuur.



Het regent hier elke keer en zoals je weet, kan mijn witte jas daar maar moeilijk tegen. Ik ben alweer toe aan een tripje naar de hondenspa, maar ik zie mijn baasjes Gerda en Maria nog geen aanstalten maken.

Ik zie op de tv., dat het bij jou continue mooi weer is, bofkont!
Smaken die Franse brokken een beetje? Ik hoor mijn baasjes altijd praten over de franse cuisine, wat dat dan ook zijn mag.

Hoe gaat het met je Engelse vriendinnetje?, kunnen jullie elkaar een beetje begrijpen?  Maar volgens mij Kyrah heb jij een talenknobbel met al die buitenlandse reisjes. Gelukkig duurt het niet lang meer dat je weer terug naar Nederland komt, kunnen we weer samen wandelen waf, waf.

Misschien kunnen we dan ook een keer samen gaan shoppen in Amsterdam. Die exclusieve kledingzaak in de P.C. Hooftstraat lijkt me wel wat. Een leuk roze jurkje, daar droom ik al jaren van.

Woef, volgens mij komen mijn baasjes weer terug, en ik mag niet op de stoel. Dus Kyrah, dit was het weer, nog een fijne tijd en tot gauw.

Lebber Oesja xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten