donderdag 15 september 2011

Nog meer ezels


Iaa, iaaa, kijk eens Bertha wie daar aan komt. Als dat onze vriendin Kyrah niet is. Iaa, verdikkeme Doris je hebt gelijk dat is Kyrah. Die is groot geworden. Kyrah wat gezellig dat je ons weer komt bezoeken. Hoe is het met je?

Woef, waf dames, met mij is alles goed. Ik zie dat op Le Casson ook niets veranderd is. Nog steeds lekker met elkaar aan het roddelen? Waf, kom er ook bij Mabel, kan ik jullie het laatste nieuws van Le Nèerlandais vertellen.
Bij ons woont tegenwoordig ook een ezel. Hij heet Anito en is heel erg gentil. Woef, hij is wel heel erg verwend hoor. Baasje zegt altijd dat hij een gourmand is, ofwel iemand die van lekker eten houdt.

Iaa, Iaa, Kyrah, ik heb een foto van hem gezien op jouw blog. Lekker ding hoor, heeft hij al een vriendin? Ik ben namelijk nog steeds zoekende, het wil nog niet echt lukken met de liefde. Zucht, in ons dreimädelhaus is soms echt gebrek aan mannelijk gezelschap.

Woef, waf Bertha, hij is inderdaad een lekker ding, maar veel te jong voor jou of je vriendinnen. Momenteel is hij alleen maar geïnteresseerd in appels, oud brood en af en toe een kweepeer. Volgens mij is hij ook niet echt gecharmeerd in een, hoe zal ik het blaffen, oudere dame. Maar ik zal hem blaffen dat je een oogje op hem hebt, op een oude fiets moet je het immers leren, grahahahah.



Iaa, Iaa, nou Kyrah, dat is niet echt aardig hoor, wij zijn in de bloei van ons leven. Wij kunnen hem nog een hoop leren, of niet dames?

Nou fans, dat ging me toch echt te ver. Dus heb ik maar heel gauw afscheid genomen van Bertha, Mabel en Doris. Arme Anito, die zou hier helemaal geplet worden tussen al die wel erg gastvrije dames, grahahahah.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten