vrijdag 2 september 2011

Gateau




Donderdagmiddag gingen het baasje en ik weer eens wandelen met een aantal dames uit het dorp. Altijd gezellig en niet onbelangrijk in verband met de laatste plaatse-
lijke roddels.



Yvette had echter iets van een pluizebol aan de lijn en dat moest ik toch wel even aan een nadere inspectie onderwerpen.

Woef, waf, wat een grappig klein ding en het beweegt ook nog.
"Hoe heet je?" Je m'appelle  Gateau". "Gateau?, dat is toch een taart?" "Hebben ze je taart genoemd?"
"Grahahaha, dat vind ik toch wel heel grappig".


"Waf blafte de pluizebol, dat vind ik niet leuk". "Kan ik het helpen dat mijn baasje van gateau houdt!".  "Woef, maar ik lach je niet uit hoor, ik zou niet durven". "Ik weet dat Yvette van taartjes houdt, mijn baasje heeft al vaak een recept van haar gehad".


"En die waren heel lekker, daar kan ik over meepraten, want ik heb een keer stiekem een stukje clafouti gepikt, grahahah".
De pluizebol kijkt me met grote ogen verschrikt aan, "woef, dat je dat durfde, ik krijg gelijk straf".
"Grahaha, jij bent ook nog maar een klein hondje, als je wat groter bent, krijg je wel meer lef."

"Gewoon erg veel sit-ups en push-ups doen, dan wordt je ook groot en sterk". "Kom op, de dames gaan vertrekken, onderweg zal ik je wel vertellen hoe je het best een stukje taart of worst kunt stelen". Grahahahah.
"Woef, Kyrah, mon dieu wat spannend!"






Geen opmerkingen:

Een reactie posten