zondag 28 augustus 2011

Flora


Vanmorgen weer eens gewandeld met mijn vriendin-netje Flora. En dan nemen we ook altijd de tijd om even bij te kletsen. Flora is met haar baasjes op vakantie geweest. Geen gewone vakantie, woef, waf, nee, ze zijn op honey-
moon geweest.


"Woef, hallo Flora, ik ben blij dat ik je weer zie, hoe was jullie honeymoon?"
"Hello Kyrah, thank je wel, het was very nice".
"Blaf me eens, wat is nu precies een honeymoon?"
"Waf, Kyrah, dat is een vacation, na de mariage". "Woef Flora, waren je baasjes niet getrouwd dan?".
"Oh no, zij hebben al die tijd in zonde geleefd". "Woef, dat is niet erg hoor Flora, dat is al heel lang, heel modern". "Maar waar zijn jullie nu precies naar toe geweest?" "Waf Kyrah, een very nice hotel in Oostenrijk". "Ik had mijn eigen poef, in the room, en er was een swimmingpool, en een very pretty bos om in te wandelen". "Woef, dat klinkt erg goed Flora, heb je ook lekker gegeten dan?"
"Waf, yes, hoe zeggen ze ook al weer, oh yes, wurst mit currysaus."
"That is well een beetje pittig Kyrah, ik geef de voorkeur aan de Franse botten, zit meer smaak aan".

"Woef Flora, dan heb ik een verrassing voor je, ik heb de rest van mijn bot voor je bewaart."
"Oh Kyrah, wat een surprise, thank you very much.".
"Graag gedaan Flora, als je uitgesabbelt bent, zullen we dan gaan wandelen?"

"Slurp, smak, smikkel, slurp, yeh Kyrah, we wil do  dat, maar even wachten okay?"
"Goed hoor Flora, neem rustig de tijd, geniet maar lekker van mijn botje!"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten