woensdag 24 augustus 2011

Terras



Woef, waf, de mussen vallen hier bij wijze van spreken van het dak. Het is al dagen om en nabij 40 graden. Dus heet.
Gelukkig gebruikt het baasje heel vaak het Z-woord en dan wordt er gezwommen.


Ik dus, het baasje komt niet verder dan natte voeten, grahahaha. Maar wat ik dus wilde blaffen.

Ondanks de hitte kwamen Patrick en Jean-Francois toch nog werken aan het terras. Woef, waf Chapeau, ofwel petje af. Ze hadden een hele grote tractor bij zich, dus eigenlijk was het een fluitje van een cent.


In een mum van tijd lagen de leggers op de muur en toen hadden ze het over broodjes. Woef, broodjes, zou het baasje broodjes ge-smeerd hebben? Grahaha, wat dom van mij, zo heten de stenen die ze tussen de leggers liggen


Vanmorgen kon ik in ieder geval de omgeving van grote hoogte bekijken. Woef, grahahah, ik voelde met net de lion-king. OeHHHHHHH.
Wat een goed idee dat terras, ik kan iedereen al van verre zien aankomen.

 Zo is het bewaken van het erf een koud kunstje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten