donderdag 18 augustus 2011

Controle

Elke keer dan gebeurt hier wel wat, woef, woef, het is hier nooit saai. Patrick, Jean-Francois en Jacque zijn met ons terras aan het bouwen.
Dus af en toe moet ik even een oogje in het zeil houden of alles wel goed gaat.

Woef, Jaque had zelfs speciaal een oranje hemd aangetrokken, omdat hij naar le NeƩrlandais ging.
Dat is toch hartstikke tof, grahahaha.
Ik dacht eerst dat het een zwembad zou worden, waar ik 's ochtends zo in kon springen.

Waf, het is zwaar werk hoor, 35 graden in de zon en dan sjouwen met die zware stenen.
Af en toe loop ik mee voor de morele onder-
steuning.
Maar dan zoek ik gauw de schaduw weer op en kijk vanaf een afstandje toe.


Als het casco klaar is, (moeilijk woord hoor!), gaan ze oude stenen zoeken en dan een muur om de muur maken. Woef, dat begrijp ik niet hoor, want er staat toch al een muur.
Waf, woef, ik wacht maar af. Wordt dus vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten