vrijdag 12 augustus 2011

IJSJES


Woef, waf, was de stilte net weer teruggekeerd op onze ferme, arriveert freule Lina Morsink met haar gevolg, papa Joost en mama Aafke. Ik heb mijn ogen uitgekeken zoveel koffers als ze bij zich had voor haar gaderobe. Beetje overdreven hoor, ik heb maar een jas en daar kan ik alle kanten mee uit.
Maar goed, wat wilde ik ook al weer blaffen? Oh ja, ze kan van die grappige geluidjes maken, ze houdt van lekker eten, maar wat er aan de achterkant uitkomt! Oef, wat een stank fans, niet te harden.

Over het algemeen kunnen we goed met elkaar overweg, maar als ze moe is, vindt ze mijn kusjes niet prettig. Begrijp ik niet hoor, want daarmee kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, toch! Vanmiddag hebben we echter heerlijk genoten van een ijsje. Het was haar eerste, nou dat was te zien. Gelukkig was het baasje in de buurt met haar filmcamera. Dus fans, mag ik jullie presenteren freule Lina Morsink!
Klik op deze link ijsjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten