donderdag 18 augustus 2011

Muisjes



Woef, waf, vandaag was het hier feest. Anito heeft nl. een zusje gekregen. En daar horen natuurlijk beschuit met muisjes bij.
Anito had liever een broertje gehad. Woef, waf, flauwekul hoor. Meisjes zijn veel leuker.
ik weet zeker als hij wat ouder is, dat hij dan de meisjes ook gaat waarderen. Grahahaha.





Gelukkig heeft mama Caramel de bevalling goed doorstaan. Ze was gelijk weer op de been.
Ze was wel een beetje vals naar papa Billy. Die mocht helemaal niet in de buurt komen." Iaaaa, iaaaaa, opzouten, Billy, je bent nog een beetje te wild, met de kleine".
Arme Billy, woef, waf, wel gepresteerd maar niet geëerd. Grahahaa.

Het ezelinnetje is heel grappig, soms vallen de oortjes zo naar beneden. Woef, waf, had ik vroeger toen ik nog jong was, ook heel veel last van. Maar het is gelukkig helemaal goed gekomen.
Ze is nog naam-
loos, maar het moet wel een B beginnen. Baasje vond Bella wel mooi, maar ja, het zal wel een franse naam worden.


Zucht, hé hé, woef, waf, ik dacht dat het baasje het commando nooit zou geven.
Zo langzamer-
hand kwijl ik bijna op de grond.
Die muisjes zijn zo ontzettend smakelijk, vooral als ze roze zijn.
Smak, smik, slurrrrp heerlijk.
Volgend jaar misschien wel weer, woef, woef.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten