maandag 12 september 2011

Naar school!

Dag fans, het heeft een tijdje geduurt, maar hier zijn we weer. Druk, druk, druk. Baasje dan, ikke niet hoor.  Woef, ik eet, drink, poep, plas en dan repose. Maar potjandorie, daar kwam vanmorgen een eind aan.

Waf, woef, het schooljaar is weer begonnen en dat gold ook voor Flora en mij.
Daar begrijp ik dus niets van en Flora ook niet. Wij luisteren hart-
stikke goed naar onze baasjes. Oké, af en toe laten we onze middelste teen zien.


En dat was blijkbaar de reden dat we vanochtend al vroeg op pad togen naar Annonay. Daar is onze school.
Met een hele strenge leraar Monsieur Jacque. Hij maakte korte metten met die middelste teen. Er moet geluisterd worden. Woef, waf, de baasjes zijn de baas. Zucht. Soms vinden Flora en ik het wel heel erg verwarrend, er wordt nl. internationaal gesproken, Frans, Engels en Nederlands. Wordt daar maar eens uit wijs.  We kregen allerlei opdrachten,  naast elkaar afliggen (hallo Flora, ssssst Kyrah, monsieur Jacque kijkt), grrrrrr., tussen lege flessen doorlopen (koud kunstje), maar ook volgen naast de baas. En blijkbaar fans, was Monsieur Jacque niet tevreden, want ik kreeg bijles, woef, waf. Na die tijd was het baasje tevreden, want volgende week moet ik weer, maar ik was helemaal munt, want ik heb de hele dag gepit. Waf, woef.
Dus fans, wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten