woensdag 25 januari 2012

Bedevaart

Woef, waf, was onze laatste wandeltocht educatief, vandaag was het, eummmm hoe zal ik het noemen:
woef, oh ja, eerbiedwaardig!
We kwamen langs een heel mooi kapelletje met een hele mooie dame.
"Dat is de maagd Maria"; zei het baasje. En volgens het baasje en buurvrouw Ria moet je dan eigenlijk een weesgegroetje bidden.
Waf, woef, aangezien ik dat nooit geleerd heb, heb ik wat anders geblaft.
Nu zijn jullie natuurlijk heel nieuwsgierig wat ik geblaft heb.
Ik zal jullie niet langer in spanning laten.


"Am, bam, boterham, pootjes samen, oogjes toe, zo gaat Kyrah naar de hondenhemel toe".
Mooi hé!

Vervolgens kwamen we via allerlei bospaadjes bij meerdere grafheuvels.


















"Woef, waf, ja zeg, ik had dan wel een mooi gebedje over de hondenhemel. Maar nu nog niet hoor.
Ik vind het nog veel te mooi hier op deze aardbol. Dus baasje, laten we hier als de wiedeweerga weggaan.


Kijk, daar ginds dat is nog eens gaaf! Wat dat is?, woef, dat horen jullie de volgende keer of niet grahahahah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten