woensdag 4 januari 2012

Nieuwjaarsbot

Woef, waf, die hondenbaasjes hebben soms ook wel leuke tradities zoals een nieuwjaarsborrel drinken. Dus toen wij weer nieuwjaarsvisite kregen, dacht ik, weet je wat, als Luca mee komt, delen wij een nieuwjaarsbot.


"Waf, goede-
morgen Kyrah, gelukkig nieuw-
jaar meisje".
"Meisje? Luca, ik ben wel 20 keer zo zwaar als jij en vergeleken bij jou ben ik wel een reuzin, dus meisje!".
"Waf,nou ja zeg, het is lief bedoeld hoor".




"Okè, okè, no hard feelings, maar jij ook een gelukkig nieuwjaar gewenst hoor."
Onder ons geblaft, fans, Luca is een echte dribbelkont en als hij de kans krijgt racet hij door het huis, onder stoelen en tafels en dan heb ik het nakijken. Dus met hem tikkertje doen, is niks aan, want ik verlies altijd. En ik word er ook doodmoe van. Dus tijd voor wat nieuws.
"Luca, ik heb een leuk spelletje voor je bedacht, botjes zoeken, hoe lijkt je dat?"

"Waf, woef, Kyrah, dat lijkt mij geweldig." "En als ik het botje vind, mag ik hem dan ook houden?".
"Woef, dan is hij helemaal voor jou (is toch al afge-
kloven, grahah)".
Weet je fans, voordat ik met mijn ogen kon knipperen, was hij foetsie.

 


En binnen 1 minuut had hij het botje gevonden. (Waf, ik had het ook heel gemakkelijk gemaakt hoor).


 "Waf, Kyrah, wat een lekker botje en wat een goed idee zeg". "Woef, graag gedaan kerel, je mag hem helemaal aflebberen".
Zo, hij vermaakt zich wel, dus ik heb tijd een voor een dutje grhahahah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten