zaterdag 7 januari 2012

Jarig


Hieperdepiep, hoera. Ja fans, vandaag ben ik 2 jaar geworden en dat moest dus gevierd worden. Omdat ik ook naar school moest, mocht ik van het baasje aan alle vriendjes en vriendinnetjes een snoepzak uitdelen.
Dat vond (van links naar rechts) Ciska, Charlie, Fayza en natuurlijk Rintje hartstikke lekker.


Waf, speciaal voor vandaag kreeg ik een feestelijke sjaal om. En het was natuurlijk reuze gezellig, vooral omdat er ook nog hieperdepiep geblaft werd.

En kadootjes, woef, waf, die horen er ook bij. Van het baasje krijg ik vanavond een extra lekker diner heeft ze gezegd.


De tantes Gerda en Maria brachten mijn lievelingsbrokjes mee en van Oesja kreeg ik een dikke lebber.








Woef, waf, toen kwam buurvrouw Ria met iets heel lekkers, nl. runderbot met vlees.
Slurp, mijn verjaardag kan niet meer kapot. grahahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten