donderdag 26 januari 2012

En wie zag ik?

Woef, waf, wat een verrassing daar achter die heuvel.
Mijn hart maakte overuren en het zweet brak me aan alle kanten uit. Cuando, mijn eerste grote liefde.
Als hij mij aankijkt met die grote bruine ogen, val ik bijna in katzwijm. Even een sprintje trekken.



"Woef, Cuandoman, hier ben ik, wat super dat je mij komt opzoeken". "Kon je wel weg van je harem?"





"Woef, Kyrah, blaf me er niet van, ik was blij dat René en ik even bij die gillende keukenmeiden weg konden". "Wat een herrie zeg!" "Waf, ja ik heb het gehoord". "Baasje houdt me op de hoogte met levende beelden". "Hoe is het met Acun dan?" "Woef, helemaal goed, dat is echt een supermoeder hoor".
"Woef, waf, René roept ons, laten we even horen wat hij te melden heeft".

"Ha kanjers, wat dachten jullie van een gezamenlijke foto?" "Even poseren voor de mensen thuis?"
 "Woef, waf, omdat jij het bent René en ik wil wel een foto naast mijn nep-bidiabed. Grahahah".


                                               "Mooi stel, vinden jullie ook niet fans!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten