maandag 22 november 2010

België

Gisteren zijn we met de tantes Gerda en Maria naar België gereden om een bezoekje te brengen aan Jitsel, Frans en Randy.

Nou fans dat was niet naast de deur. We moesten een heel eind rijden, wel 2 uur en toen moesten we ook nog de grens over.
Gelukkig had het baasje mijn paspoort mee en mocht ik ook oversteken.



Wat we onderweg toch allemaal tegenkwamen, ik heb mijn ogen uitgekeken. In elk Belgisch plaatsje hebben ze wel een frituur ofwel friettent. Dat is ook goed te zien hoor, want er was heel veel mist in België. Komt vast van al die oliedampen.

Maar in huize van der Poel, had Jitsel gelukkig een lekker bot voor mij klaar gelegd, niks niet gefrituurde tuffels. Gelukkig maar.

Toen ik mijn bot opgegeten had, was het tijd voor een wandeling in de omgeving. In België is het ook heel mooi hoor.
Ook hier hebben ze hele mooie beekjes. Maar het baasje vond het niet goed dat ik vandaag even een duik nam.



Grrrrr kinderachtig hoor. Het bruggetje was wel gaaf.

Ik wilde wel even bungy-jumpen of hoe dat ook heet. Maar niks hoor. Baasje had mij stevig vast, die vond het te hoog voor een dergelijk experiment.
Ik moet trouwens nog wel even mijn excuses aan-bieden aan Jitsel.



Met het verkennen van hun tuin, kwam ik een heel leuk vogeltje tegen. En dat beestje bleef maar fluiten. Ik werd er gek van. Dus dat moest ik even aan een nader onderzoek onderwerpen.





Ja en toen, toen heb ik de staart eraf gebeten. Helaas had dat geen effect, want er kwam nog steeds geluid uit.
Baasje was heel boos. Gelukkig is Frans heel handig. Misschien kon hij het nog maken. Dus Frans, heel veel succes met het roodborstje. En ik zal het noooooooooooit weer doen. Grahhahahhha!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten