dinsdag 2 november 2010

Terug!!!!!!!

Zo fans, daar zijn we dan weer. Het heeft even geduurd, maar we hadden dan ook een hele lange reis achter rug. Want we zijn weer terug in Pays Bas. Oh nee, Nederland.
Baasje zegt dat ik me weer moet aanpassen en nederlands moet praten.

Maar het is niet alleen de taal waar ik weer aan wennen moet, nee ook het weer en het landschap. Zondagmiddag moesten we natuurlijk na onze reis de benen/poten strekken. Dus een lange wandeling gemaakt in de Plaay.

Maar wel met regenjas. Grrrrr. En honden wat plat is het hier. Niks geen uitdagingen te bekennen. Ik weet niet of ik dat wel leuk ga vinden.

Opeens kwamen we langs een huis en hoorde ik een Duitse blaf. Ik keek het baasje vragend aan, het zal toch niet????????
Baasje keek me lachend aan en zei:" zullen we even op visite gaan bij tante Ingrid en Rintje bewonderen?"



"Woef, woef, graaaaaaag baasje"
Wat een verrassing zeg, staat ons daar toch een knappe gozer achter het hek op te wachten.
Beetje jong nog, maar niet te beroerd om met mij te spelen.


Hij heeft mij alle hoeken en gaten van zijn domein laten zien. Gaaf hoor, die tuin, allemaal gaten en omgespitte plantjes. Zo iets wil ik ook wel.
En die vijver is helemaal gaaf.
Misschien is het hier toch zo gek nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten