donderdag 4 november 2010

Intelligentie test!

Het regent nog steeds pijpenstelen, het lijkt wel alsof in Nederland de waterkraan continue openstaat.
En het baasje verzint van alles om mij maar bezig te houden. Creatief met honden heet dat.

Vandaag werden er drie bekers op de grond gezet. Ik heel verbaast, want ze is heel zuinig op haar zondagse ser-vies.
Maar goed, ik dacht, maar eens kijken wat ze al-lemaal nog meer uit de kast haalt.
Dat waren dus kleine stukjes kaas en die vind ik grrrrrheerlijk.

Wat doet ze nu?, verstopt ze een stukje kaas in een van de bekers.
"Kyrah", zegt ze: " zoek de kaas".
Ja zeg, ik ben niet gek.
Ik heb een echte speurneus, Sherlock Holmes is er niets bij.




Dus dat was appeltje, eitje. Het stukje kaas had ik zo gevonden.
En het baasje vond mij superintelligent, grhaaahaa.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten