donderdag 25 november 2010

Opdondertje

Tringgggggg, ha leuk er komt visite. Heel voorzichtig gaat de deur open en kijkt Cas om de hoek.
Tsjonge, die is gegroeid. De vorige keer kon hij nog niet eens lopen en nu is het al echt een klein manneke.


"Cas, als je de ranja ophebt, wil je dan met mij spelen?, blaf ik. "Je moet wel heel zachtjes doen Kyrah", zegt het baasje; "Cas is nog heel klein".
"Ja, ja dat weet ik allemaal wel. Kom op nou joh, dan gaan we met de bal spelen".




Cas kan nog niet praten, dus is het een beetje moeilijk converseren met elkaar. Af en toe geef ik hem een lekkere lebber langs zijn oor en zijn wangetjes. Die zijn nog zo lekker babyzacht.
Maar de bal is geen succes.




Gelukkig verstaat mama Cindy het gebrabbel van Cas. En verstandige mama als zij is, heeft ze nog meer speelgoed meegebracht. Cas is helemaal gek van de vrachtwagen. Brommmmmmmm, brommmm.

Hij doet elke keer het geluid van een motor na, dat vind ik wel een beetje dom. Maar ik kan wel heel leuk met hem spelen. Grahaha. Hij mag nog wel een keertje weerkomen.

1 opmerking:

  1. Hoi

    Helemaal gezellig vonden we het bij jullie en Cas is dikke vriendjes met Kyrah, leuk!
    En mooie foto's door topfotograaf gemaakt.

    Groetjes Cindy en dikke kus Cas

    BeantwoordenVerwijderen