woensdag 24 november 2010

Wedstrijdje!!!!!


Heel veel vriendjes en vriendinnetjes willen samen met mij spelen in die mooie beek. Vanmorgen mochten Rintje en Tip met mij mee. En dat is gaaf hoor. Hoewel het water wel wat kouder was dan de vorige week.


Rintje is een beetje een zeurpiet zegt tante Ingrid, hij moet altijd eerst kijken wat Tip gaat doen.


Tip die vindt ons maar een stelletje pupers en gaat zijn eigen gang.


"Waf, woef, Kyrah, wat zullen wij eens doen?" blaft Rintje. "Ik weet wel wat", blaf ik: " Als we eens een wedstrijdje rennen gaan doen?" "Woef, leuk", blaft Rintje.


"Woef, waf, woef, één, twee, drie", blaf ik en weg zijn we.


"Woef, waf, woef, grahaharaagraaa, ik heb lekker gewonnen", blaf ik. "Waf, grrrrrr", blaft Rintje, "maar jij bent ook ouder!". "Volgende keer beter maatje", blaf ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten