dinsdag 16 november 2010

Tuinieren

Voor de verandering schijnt vandaag het zonnetje en dan gaan de groene vingers van het baasje tintelen. Wat dat wil zeggen?, heel simpel, dan moet er in de tuin gewerkt worden. En wij samen, zijn een heel goed team. Het baasje schoffelt en ik graaf de gaten voor de bollen. Maar onder ons gezegd en gezwegen, volgens mij is het baasje niet echt tevreden over de plek waar ik de gaten graaf.




Oh kijk, baasje heeft ook kleine viooltjes in een bloempot gezet.
Even inspecteren welke kleur ze hebben.

Dat kan ik het beste zien als ik er eentje uithaal.
Kan ik gelijk even proeven. Ze zeggen nl. wel eens dat viooltjes heel lekker smaken.
Grrrrrrr, het baasje gooit weer eens roet in het eten.
Ook dat mag blijkbaar niet.




"Sorry baasje, ik zal het niet meer doen (voorlopig)"
Grahaahhaaaa.

1 opmerking: