woensdag 3 november 2010

Vuurdoop

Maandag was het dan eindelijk zover. Niets vermoedend wat mij te wachten stond, werd ik in de auto geladen (vrijwillig hoor) en reden we richting ........ Grrrdorie Markelo.
Joepie, we gaan naar de peetooms en de Clan. Grrrheeerlijk. Eindelijk dan toch.
Terwijl ik braaf in de auto wachtte op wat er komen ging, moest het baasje even met de peetooms bijpraten.
Ondertussen kwamen er nog 2 auto's aangereden en hoorde ik wel heel veel geblaf, gewoef, gejoel.
Na veel gedoe en een korte onderbreking bij een paardenhuis, werd er eindelijk gestopt in een groot bos.
Nou, wat me toen toch overkwam. Grote grrrrdorie, werd ik toch bedolven door een meute krijsende teven en een hitsige reu, niet te geloven.


Ik dacht, ze kunnen me wat. Tante Angel, dat is die    zwarte, die dacht dat ze me even tot orde moest roepen. En toen bemoeiden Djarré en Acun er zich ook nog mee. Maar dat mag, want die zijn van de clan.




"Kyrah, kom gauw hier, gaan we lekker met elkaar spelen" hoorde ik opeens Sifra blaffen.


Mijn ogen zagen echter opeens iets anders. Daar, daar was hij dan.
De rillingen liepen over mijn slanke lijf. Quando in al zijn pracht.
Die oren, die ogen, die kleurschakering van zijn beharing. Niet te filmen.
Ooh fans, wat een gozer, ik sla helemaal dicht.
Wil hij mij wel zien, met al die mooie teven in de buurt?
Waarom heeft het baasje mij vanmorgen niet een uitgebreide borstelbeurt gegeven, want dan gaat mijn vacht zo mooi glimmen.
Grrrdorie, heb ik weer.
Maar wacht, ooh fans zijn ogen dwalen naar mij af, hij krijgt een peinzende blik alsof hij diep nadenkt over wie ik wel ben.
Ik ga gewoon dicht naast hem lopen, dan moet er toch gewoon een vonkje overslaan.
Helaas het kwartje valt niet bij hem, hij vindt de takken in het bos interessanter. Grrrr.


Nou dan maar even met zijn allen op de foto, voor een statieportret, mijn tijd komt nog wel reutje!!!
Daarna moesten al die gillende teven lekker naar huis, en het baasje en ik gingen mee voor een etentje bij de peetooms. Baasje spaghetti, (niet mijn ding), maar ik een lekkere bak brokken gegarneerd met vlees.
Heerlijk om je poten bij af te likken.


En als toetje een uitgebreide knuffelbeurt van mijn favoriete ooms, Graaahaaahaaaaa.
Het is zo slecht nog niet in Pays Bas, euh sorry Nederland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten