donderdag 28 april 2011

Geel voor de ogen

Ik vind het hier momenteel maar een saaie boel. Baasje moet haar tijd verdelen tussen mij en Umbai. Dat is de Beaucheron, waarvan ze dacht dat het wel een leuk vriendinnetje voor mij zou zijn. Nee dus, toen we met elkaar kennis maakten, vloog ze met de staart tussen de benen er vandoor.
Woef, waf, ik moest heel hard blaffen, ik ben hartstikke lief, maar die Franse Trien vond het dus helemaal niks.
De baasjes van Umbai zijn op vakantie en dus moet ze die ook af en toe een ommetje laten maken, maar daarover morgen meer.

Vanmiddag was er even tijd voor mij. Baasje had een nieuw weggetje ontdekt en dat moest ik natuurlijk ook even controleren.
Woef, waf, het was prachtig, maar het werd me geel voor de ogen. Ons pad werd nl. helemaal omzoomd door de bloeiende brem.


Hier noemen ze dat les jeunesse. Weer een woord geleerd.
En zo leren we spelenderwijs Frans, grahahah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten