dinsdag 12 april 2011

Le jardin

Vandaag maar eens even de jardin inspecteren. Vorige week zag ik vanaf mijn plaatsje in de schaduw, dat het baasje druk in de weer was met de debrousailleuse, ofwel bermmaaier. En als ik dan al dat zweet zie en ruik, ben ik blij met mijn hondenleven hoor!  Maar blijkbaar had Jean-Francois medelijden met haar, want die kwam de tondeuse, ofwel de grasmaaier brengen.
Nou fans, er ging een wereld voor het baasje open. Ze zoefde met dat apparaat rits, rats, roets, over de pelouse, (gras dus).
Maar nu de rust is wedergekeerd, vind ik het woef, waf, woef, tijd voor inspectie.

Een heel verschil, nu het gras geen twee kontjes hoog meer is. Ik zie allerlei interes-
sante dingen liggen. Steentje hier, rubbertje daar, stuk hout, heeee, waar valt mijn oog nu op?

Een lange gele slang, en het bubbelt ook nog. Maar dat is een leuk speeltje. Even kijken, waar het ding naar toe gaat.

Woef, waf, woef, grrrrrr. volgens mij moet ik heel snel maken dat ik weg kom.
Want is dat niet zo'n ding waar ...........
baasje nee niet doen, ik ben al weg, ik zal het nooit meer doen.
Pffffffff net op tijd de plaat gepoetst, anders was ik kletsnat geworden.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten