donderdag 7 april 2011

Warm

Terwijl het baasje vanmiddag met een aantal franse dames aan het wandelen was, moest ik met mijn gekneusde teen thuisblijven.
Maar vanmiddag vond ik dat niet zo heel erg. Ik had al even lekker gezwom-
men, omdat dat mijn spiermassa op peil houdt .



(zegt het baasje hoor).
En het was hier vandaag, echt waar, 35 graden.
We zitten zelfs nu nog steeds buiten met 20 graden, dus dat is aangenaam verpozen, toch!

Maar ik baal wel, want door die gekneusde teen, kunnen het baasje en ik niet eens de omgeving verken-
nen. Het blijft bij de weide van de buren. Nu is dat wel een heerlijke zachte onder-
grond.

Geitenvoer zegt het baasje. Maakt mij niet uit, kan ik toch nog heel voorzichtig een sprintje trekken.

1 opmerking:

  1. Hoi lieve Kyrah en Giny

    Fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen in Frankrijk! En zo te lezen vermaken jullie je weer prima! Hopelijk is de teen snel genezen zodat jullie weer samen op pad kunnen! Wij zullen Skype weer aanzetten, hopelijk komen we elkaar online tegen! Wij wensen jullie weer een fijne tijd daar! Geniet van de zonnestralen!!
    Liefs Joost, Aafke en Lina

    BeantwoordenVerwijderen