maandag 12 juli 2010

Het zit erop!


Daar zaten we dan in ons orange kloffie. Wij fluiten, gillen, blaffen. Het was allemaal tegen dovemans-oren.
Maar ik ben wel blij dat de ballon er weer op zit, kunnen we weer over gaan op de orde van de dag.
Helemaal nu tante Lucy weer gearriveerd is met mijn grote fans Bente en Joran. Is het weer knuffeltijd voor mij en happen in blote kuiten. Heerlijk die warmte, broekjes kunnen mij niet kort genoeg zijn. Waf, waf.

En speciaal voor de fans in Markelo nog even weer de voeten van het baasje, na een make-over van Bente.
Maar ja, het blijven belegen tenen.
Zijn wel ietsie-pietsie bruiner, toch?

1 opmerking:

  1. Nou Kyrah en of dat spannend was de voetbal. Wij zaten ook nagelbijtend, schreeuwend voor de tv. Helaas heeft het niet mogen baten, maar onze jongens zijn toch maar mooi 2e van de wereld geworden. Wat had je baasje haar nageltjes mooi oranje gelakt en had jij je oranje tshirt nog aan? Nu is alles weer rustig bij ons. Geen getoeter meer met die rot vuvuzela's. Eindelijk rust! Ik zie dat je ook weer speelkameraadjes op bezoek hebt. Gezellig hoor. Ga nu lekker slapen. Kus Cindy

    BeantwoordenVerwijderen