zaterdag 24 juli 2010

Luustern

Vandaag was het minder warm en dan wordt het baasje heel actief. Maar niet alleen het baasje, ik moet er dan ook aan geloven. Ik zag het baasje allemaal brokjes in haar broekzak stoppen en dan weet ik al hoe laat het is. Zucht!






Dus de kom voor, zit, blijf, af oefening, ofwel gewoon luustern noar de baas.
Ik hoorde baasje tegen tante Lucy zeggen dat ik moeite heb met mijn concentratie.
Dat ik snel afgeleid ben.
Maar zeg nu zelf, ik zit hier toch heel mooi vóór de baas.







Afliggen vind ik geen probleem, als we oefenen. Als baasje en ik onderweg zijn en ik moet dan af, ja dan is het een ander verhaal en heb ik vaak geen zin.








Maar hier krijg ik gewoon een knuffel van het baasje, want ze was wel tevreden, eummmmm, min of meer tevreden.
Het kan natuurlijk altijd beter, maar ik ben nog maar 6 maanden oud, oh nee, ik ben al een half jaar.
Klinkt beter,  toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten