zondag 18 juli 2010

Luchtbed

Baasje houdt van verrassingen. Gisteren gingen we met de hele bups naar de rivier. Dat was een hele volksverhuizing. Er werden broodjes gesmeerd, eieren gekookt, salade gemaakt. Maar gelukkig ook brokjes in een zakje. Maar ik vond wel met al dat andere lekkers, dat ik er een beetje bekaaid af kwam.
Aangekomen bij de rivier, fans wat een feest, lekker ruig daar, met stenen te kust en te keur. 
En toen kwam er een geel/blauw ding uit de tas. Baasje blazen, tante Lucy blazen, Bente en Joran blazen.
Allemaal blauw aangelopen bekkies. En ik maar denken:"wat een uitslovers".
Maar toen, toen, fans een heuuuuuuuuuuuus luchtbed voor mij.


Het had wel een beetje rare vormen, maar goed, een hondenpoot is gauw gevuld.
Dus ik kijken hoe dat ding werkte. 



En anders dan het baasje raak ik niet gauw van slag, als het gaat om nieuwerwetse dingen.
Het blauwe was voor de besturing en het gele, oh ja daar kon ik op gaan liggen.


Dus ik mijn gespierde lijf (komt van al het zwemmen) uitgestrekt op dat rubberen ding en vervolgens als een idioot peddelen.


Dacht je dat ik vooruit kwam? Geen enkelen meter. Dus fans heb ik mijn tanden gebruikt.
Ja, en toen was het ding rijp voor de sloop ofwel poubelle.
Jammer baasje, volgende keer iets meer investeren!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten