dinsdag 13 juli 2010

Zwemles






Oké Joran, jij wilt dus zwemles van mij. Joran strekt zijn lange lijf, bijna 1.85 mtr. en begint met zijn benen te spartelen.


Ik moest heel erg blaffen, het leek er niet op. En dat voor iemand die op waterpolo zit.
Kom op Joran, beter oefenen. 
Spreid, sluit, spreid, sluit.
Adem in, adem uit.



Gelukkig is Joran een snelle leerling, of ben ik gewoon een goede lerares.
Vast dat laatste.
Daar gaat hij dan, als een vis in het water.
Uit voorzorg zwem ik nog een stukje met hem mee, je weet immers maar nooit.


Kom op Joran, niet van het benauwde, nu ben je klaar voor het grote werk.
Daar gaan we dan, samen in Kyrah's lac.
Spreid, sluit, adem in, adem uit.




Maar onder ons gezegd, fans, ik ben nog steeds een stukje beter dan die lange Joran!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten