dinsdag 27 juli 2010

Toiletpapier

De tantes Gerda, Maria en het baasje deden zich heerlijk tegoed aan een of ander schaaldier. Elke keer hoorde ik weer: "oh wat heerlijk, veel lekkerder dan in Nederland, doe nog maar een schep op het bord".
Ikke met een schuin oog kijken, wat dat lekkers dan wel is. Mosselen, dat lijkt mij dus 3 keer niks.
Dus met al die aandacht op tafel van die dames, ben ik maar eens op onderzoek gegaan.
Je moet wat, toch!!!!!!!

Ik zie dat de badkamerdeur open staat en wat zie ik daar? poeppapier, super!!!
Ik droom nl. elke keer van die reclame met die hond, die het hele huis doorrent met het poeppapier.
Dus ik kijk naar die etende dames die helemaal opgaan in de mosselen.


Ik sluip de badkamer binnen en zoef heb die rol te pakken. Ja en dan, dan heb ik alleen maar aandacht voor rits, rats, roets papier verscheuren.
Lekkerder dan die stomme schaaldieren.

1 opmerking:

  1. Kyrah ik snap best dat je baasje soms met de handen in het haar zit omdat jij elke keer weer ondeugjes uithaald. Maar ik moet toch stiekem wel lachen hoor. Je kunt volgens mij ook niet echt lang boos op jouw blijven. Kan ik ook nooit op mijn kat Lotje.Ik hoop dat je nog een leuke tijd hebt met tante Gerda en tante Maria. En een dikke kus voor je baasje.

    BeantwoordenVerwijderen