vrijdag 2 juli 2010

Kabels

Baasje zit op Skype met tante Gemma, dus ik ga me even heerlijk aan haar voeten vleien onder het bureau.
Tsjonge, wat een kakeltantes. Hé wat is dat? Van die lekkere lange kabels. Dat lijkt mij wel wat.
Mijn kiezen jeuken verschrikkelijk, en meestal helpt het als je ergens op kauwt.


Oeps, ik hoor het baasje tegen tante Gemma zeggen, dat ze even moet kijken of ik niet op de kabels knaag. En gelijk is de verbinding verbroken.

Vervolgens wordt ze heel erg boos op mij.
Ze gebruikt zelfs het kl....... woord.


Baasje laat mij zien wat ik gedaan heb, dus ik druip gauw af. Straks moet ik met blote zooltjes naar bed.
Ik hoor het baasje zuchten:" moet ik in die tropische hitte weer naar Tournon". (38 gr.)
Sorry Baas.



"Ga maar gauw op de plaats liggen en overdenk je zonden maar eens", zegt het baasje.
Na anderhalf uur is ze terug met een nieuwe kabel en dan is het vloeken, steunen, zweten, ladder op, ladder af en waarachtig het lukt.
Dus fans ik kan jullie gelukkig nog steeds op de hoogte houden van mijn wel en wee. Maar met onder het bureau liggen, maakt het baasje korte metten met mij. Grrrrrrrr.

1 opmerking:

  1. Hoi Kyrah en Giny!
    Onee... de kabel!! Leuk hoor zo'n hond ;-) Dat bezorgd je wel even werk! Gelukkig heb je het kunnen fixen! Dat heb je toch mooi gedaan! Gelukkig maar want dan kunnen we weer snel skypen!
    Het is daar dus ook heet?? Hopelijk kan je lekker van het zwembad genieten! Ik ben jaloers hoor!!
    VErder alles goed daar?? Hier alles zn gangetje...
    Tot skype!!
    KUS

    BeantwoordenVerwijderen