zaterdag 16 oktober 2010

bloemetjes

"Kyrah, kom plasje doen". Oh nee hé. Ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan. Elke keer weer, als het mij niet uit komt. Het baasje: "Kyrah, plasje doen". Het baasje gaat niet naar buiten.



In onze hal is een deur en daar staat op: SALLE DE BAIN. Daar gaat het baasje altijd naar toe.
En ook alle mensen die bij ons op visite komen en hoge nood hebben.


Vervolgens komen ze met een heel blij gezicht naar buiten.



Zelf maar even polshoogte nemen. Baasje is toch niet in de buurt.
Nu begrijp ik, waarom iedereen zo blij naar buiten komt.
Er zit een bloemetje in die plasplaats van het baasje.


Niks niet buiten het gras nat maken, grrrrdorie, al die mensen begieten hier de bloemetjes.
Dat wil ik ook.
Ik ga maar eens even een hartig woordje met het baasje blaffen.
Grrrrrrrrr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten