maandag 4 oktober 2010

Werelddierendag

Vandaag is het 4 oktober en dan hebben alle dieren feest, net zo iets als vader- en moederdag.
Dus toen ik vanmorgen wakker werd, was ik heel benieuwd wat het baasje voor mij georganiseerd had.
Eerst natuurlijk onze ochtendwandeling door het bos en toen werd de tafel gedekt.


Het water liep mij in de bek. Op een blauw bord lag een compositie van bief tartaar, een rauw ei van een scharrelkip en als garnering 3 van mijn lievelings-snoepjes.
SSllluuurrrrpppp.





Dat is toch zeker een Michelin-ster waard of niet fans.
Maar dit eet ik toch lekker helemaal alleen op.


Smak, smak, smikkel, brrrrr, even tussendoor een lekkere grote boer, smak, smikkel euurh.
Dit is de beste dierendag die ik ooit heb meegemaakt.
Nou ja, het was ook mijn eerste,
grhahaaahh

1 opmerking:

  1. Dat is een heerlijk feestmaal Kyrah.Je hebt vast gesmuld. Lotje heeft vandaag ook een heerlijk Shiba bakje met zalm gehad. Zij vondt het ook miauw lekker en heeft haar pootjes erbij afgelikt. Tot snel in het Twentse land.

    BeantwoordenVerwijderen