donderdag 7 oktober 2010

De brief






Bonjour Kyrah, mon amie, ca va?
Fijn dat je mij weer komt opzoeken.
En heeft je baasje een brief voor mij aan Sinterklaas geschreven?


Natuurlijk heeft mijn baasje een brief geschreven. Ik heb haar heel lief aangekeken, vervolgens haar gezicht belebberd en toen ging de rest vanzelf.




Oh Kyrah, mon dieu, dat is formidable.
S`il vous plait, wil je de brief voorlezen. 
Ik ben erg curieus. 


Oké Marigold, rustig maar.
Ben je er klaar voor?, dan ga ik nu beginnen.
Even kijken, oh ja ...........







Lieve Sinterklaas,

Mijn naam is Marigold en ik woon in la douce France. Ik ben een volbloed schimmel en 12 jaar oud. Wanneer ik tijdens de wintermaanden met mijn maatjes op stal sta, kijken we altijd vol bewondering naar de uitzending op tv. van uw intocht op 5 december in Nederland. Ik en ook mijn stalgenoten zijn grote fans van uw paard Americo.
Wat er ook gebeurt tijdens de intocht, hij blijft rustig.
Al mijn vrienden vinden dat ik als 2 druppels water lijk op uw paard.
Ik zou het trés geweldig vinden als ik bij u op audiëntie mag komen en kennis mag maken met Americo.
U kunt de post opsturen naar mijn vriendin Kyrah. Die leest mij uw brief dan wel voor.
Mes Amitiës,

Marigold.


Kyrah, mon amie, merci, merci, merci. Hi,hi,hi,hiiiiiieiieiei
Waf, woef,waf, ja hoor het is  goed, nu maar afwachten of Sinterklaas een brief terugstuurt.
Ik laat het je wel weten, woef,woef, waf......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten