zaterdag 28 augustus 2010

Afscheid



Vandaag was het maar een treurige boel bij ons.
Het zomerseizoen loopt ten einde en daarmee ook de vakanties.
Dus als eerste vertrokken tante Lies en ome Henk met hun camper richting Pays Bas.




Ome Henk kan heel goed met de motorzaag over-weg. Hij heeft de laurier een kopje kleiner gemaakt.
Maar voordat ze vertrokken moest ik eerst nog met hen op de foto, ik ben immers trés belle.


Vervolgens bracht het baasje Cindy naar Valence om met de trein richting Pays Bas te vertrekken.
Ja, je kunt op vele manieren bij ons op bezoek komen. De koffer van Cindy was nu een stuk zwaarder dan toen ze bij ons kwam.



Kunnen jullie een geheimpje bewaren?
De koffer zat vol met Franse harde worst voor pappa Gerard, die is daar dol op.
Ikke trouwens ook. Gemeen dat ze niets voor mij achter gelaten heeft.


Het baasje roept alweer. Tante Dorette en ome Anton willen ook met mij op de foto.
Zij vertrekken als laatste naar Pays Bas.
Moet toch wel een heel bijzonder land zijn. Iedereen wil terug.





Ik kan me er eigenlijk maar weinig van herinneren.
En volgens de berichten regent het daar heel hard en veel.
Ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb.

2 opmerkingen:

  1. Ha die Kirah en Giny,
    Wij houden het nog steeds redelijk droog nu, maar de Dinkel-Berkel en Schipbeek zijn ver buiten hun oevers getreden, veel wegen afgesloten maar het waterpeil zakt nu langzaam, we gaan duimen voor niet nog meer regen alhoewel dit voor morgen wel op het program staat, zo weer ff bijgebept uut het Twentse land! Liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kyrah en Giny,

    Nou ik ben weer goed en wel in Nederland aangekomen. Wel even weer wennen aan de temperatuur hoor. Niks geen hempje en korte broek. Maar ik heb het echt super bij jullie gehad. Nogmaals bedankt voor de zeer gezellige week.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen