woensdag 18 augustus 2010

Tante Betje

Ik ben een beetje sloerig in de rakker. Ik heb geen zin in brokjes en heb zelfs al een beetje gespuugd.
Maar baasje zegt dat dat er allemaal bijhoort.
Tante Betje is nl. op bezoek. Jullie begrijpen het niet?


Je weet wel de rode weken, ofwel hondenongesteldheid. Juist ja LOOPS!
Baasje zegt dat ik nu geen meisje meer ben, maar een VROUWTJE.


Ik weet niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn. Nu krijg je natuurlijk dat gedoe met maandverband en broekjes. Grrrrrr.
En ik mag niet meer loslopen als het baasje en ik door het bos lopen.



Stel je voor al die Franse vrijers op de stoep.
Voorlopig vlij ik me lekker neer aan de voeten van de tantes Trees en Gemma.

p.s. Vanmorgen hebben we al in koor gewoeft en geblaft van lang zal ze leven, want Djarée van de ooms Albert en René is jarig.
Hartelijk geblaft allemaal. Als we weer in Pay Bas zijn, komen we de borrel ophalen! Grahaaahaaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten