zaterdag 21 augustus 2010

Brief aan Acun


Lieve Acun,

Ik denk heel vaak aan jou en de rest van de clan. Was ook heel blij met je reactie in mijn gastenboek.
Jammer dat je niet hier bent, hadden we lekker kunnen kletsen als meisjes onder elkaar.



Want het baasje snapt natuurlijk niets van het hondenleven. Uiteindelijk is het een tweebener, toch?
Zucht, het valt niet mee om loops te zijn. Af en toe heb ik buikkrampen, maar dan komt het baasje even mijn buik masseren. Gelukkig hoef ik geen broekje aan.

Hoe verloopt de zwangerschap? Voor jou natuurlijk heel erg spannend. Eerste keer dat je hondenmammie wordt. Maar je bent in goede handen, want de ooms zijn al heel erg bedreven in het op de wereld helpen van puppy's en ze hebben ook een hele goede hondengynaecoloog.

En tante Cassie en je moeder Djarré houden natuurlijk ook een oogje in het zeil. Cualebal (ha, ha) loopt natuurlijk als een macho door het huis.

Ga je nu straks ook nog naar de zwangerschapsgym? Ik heb in het hondenblad gelezen, dat zwangerschapsyoga ook heel goed bevalt, heel erg rustgevend. En met de pufoefeningen kunnen de ooms je natuurlijk mooi helpen.

Nou Acun, ik hoor het voerbakje rammelen. Kijken wat het baasje vandaag weer heeft gekookt. Gisteren was het gehakt met brokjes. Vandaag zullen het dan wel kale brokjes worden. Want hier geldt de regel eenmaal in de week vlees op tafel. Wat een armoede!

Dikke kus aan jullie allemaal, maar vooral aan jou en hou je haaks.

Liefs
Kyrah :-)

1 opmerking:

  1. Ha die Kyrah,
    Lief hooor jou brief aan mij! Het gaat goed hoor met mij, ik heb gehoord dat we 30 augustus naar de DA moeten, gaan ze mijn buik filmen? alsof dat zo interessant is? Mijn kop en kont zijn toch veel mooier...soms??
    Ook hier vandaag kale brokken in de bak...maar de hele week heb ik al wel heel vaak pens en vlees gehad dus ik heb geen klagen! Morgen krijg ik kip en vlees dat staat al klaar. Nog ff meid en je kan tante Betje weer bij de bushalte parkeren, laat ze dan wel een bus nemen die even ver weg gaat! anders heb je haar zo weer op de stoep staan.
    en kunnen we weer niet samen wandelen, want Cuando wil jou nu ook een keer gaan zien heb ik begrepen, hij kijkt altijd naar jou site en loopt dan te kwijlen bij het zien van al die mooie foto's!
    Nou maatje geef je baas veel lebbers namens mij en we gaan elkaar weer zien!
    liefs Acun

    BeantwoordenVerwijderen