dinsdag 24 augustus 2010

jarige Jet

Het was bijna middernacht toen ik het baasje vannacht heel zachtjes langs me heen hoorde sluipen.  Er werd van alles uit de kast gehaald en ik hoorde papier knisperen. Allemaal heel geheimzinnig.
Maar ik baalde als een stekker. Wordt ik daar uit m'n eerste slaap gehaald. Dus ik heb me kwaad omgedraaid. Want ik heb mijn schoonheidsslaapje echt wel nodig.

De volgende dag zag ik wat er aan de hand was.
Natuurlijk, Cindy was jarig en dat moest gevierd worden.
Nou, daar wilde ik wel even mee helpen.
Kaartjes uitpak-ken, een feest-neus opzetten en natuurlijk een gebakje eten.

Baasje had een hele lek-kere pruimentaart gebakken (dat wordt vanavond schieten geblazen). Maar ja, dat mocht ik natuurlijk weer niet hebben. grrrrrr.
Ik ben zogenaamd au regime, ofwel op dieet. Baasje is bang dat ik te dik wordt.
Flauwekul, ik ben hartstikke slank. Krijg heel veel beweging met al dat klauteren.
Maar onder ons gezegd en gezwegen, een taart die in de fik staat, kunnen ze van mij cadeau krijgen.




Dan toch maar een lekker stuk gedroogde pens, kan ik ook zo heerlijk van schieten.
Is het toch nog een gezamenlijk feestje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten